System Rang

System Rang w CS:GO:

 

 

System rankingowy ELO jest metodą obliczania relatywnych umiejętności graczy w meczach gracz-kontra-gracz w grach typu szachy.

Różnica w rankingach pomiędzy dwoma graczami służy do przewidzenia wyniku meczu. Dwóch graczy z tymi samymi rangami, którzy grają przeciwko sobie, powinni zdobyć identyczną ilość punktów. Wynik oczekiwany gracza, którego ranking jest o 100 punktów większy od jego przeciwnika wynosi 64%, jeżeli różnica wynosi 200 punktów, wtedy przewidywany wynik dla silniejszego gracza to 76%.

Ranking ELO każdego gracza jest reprezentowana przez liczbę, która może wzrastać lub maleć w oparciu o wyniki meczy rankingowych pomiędzy graczami. Po każdym meczu zwycięzca otrzymuje punkty kosztem przegranego. Różnica między rankingiem zwycięzcy i przegranego określa pulę punktów zdobytych lub utraconych po meczu. W serii meczy pomiędzy graczami z odpowiednio wysokim i niskim rankingiem, oczekuje się że wysokopoziomowy gracz zdobędzie więcej zwycięstw. Jeżeli gracz z wysokim rankingiem wygra mecz, tylko to zdobędzie tylko kilka punktów od niskopoziomowego gracza. Jednakże, jeśli gracz z mniejszą rangą wygra, to zyska ich wiele od gracza z wysokim poziomem. Gracz z mniejszą ilością punktów także ich kilka dostanie od gracza z wyższą rangą w przypadku remisu. Oznacza to, że system jest "sprawiedliwy". Gracz, który posiada dość niski ranking powinien w dłuższym okresie czasu stawać się coraz lepszym, zanim system rankingowy to odnotuje, a zatem powinien zdobyć punkty do czasu, aż system odzwierciedli jego prawdziwe umiejętności.
z czasem staje się coraz lepszy zanim system rankingowy będzie w stanie to przewidzieć, aż w końcu zdobędzie punkty do czasu, aż w końcu ranking odzwierciedli jego prawdziwe umiejętności.

Źródło: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=314758151