CSFenix

Gabe Newell

Ilustracja

Gabe Newell:

Gabe Newell (ur. 3 listopada 1962) – współzałożyciel i dyrektor Valve Software.

Newell przez 13 lat pracował w przedsiębiorstwie Microsoft. Po odejściu założył Valve Software w 1996 wraz z Mikiem Harringtonem i innym byłym pracownikiem Microsoftu. Razem z Harringtonem ufundowali stworzenie gry Half-Life. Oprócz roli przedstawiciela przedsiębiorstwa, Newell udziela odpowiedzi na temat projektów Valve udzielanych drogą e-mailową. Jest współtwórcą gry Counter-Strike:Global Offensive oraz pomysłodawcą platformy dystrybucji cyfrowej Steam. W marcu 2012 roku Newell znalazł się na liście miliarderów magazynu Forbes, z majątkiem wynoszącym 1,5 miliarda USD.

Źródłó: https://pl.wikipedia.org/wiki/Gabe_Newell

 

 

 

Najdroższe Skiny

NajdroŻsze  Skiny  w CS:GO :

10. Stattrack™ Karambit Fade (FN) – 2.300$

9. Stattrack™ Karambit Marble Fade- Fire and Ice (FN) – 2.400$

8. Stattrack™ Karambit Tiger Tooth (FN) – 2.500$

7. Stattrack™ Karambit Doppler – Sapphire (FN) – 3.000$

6. Stattrack™ Karambit Blue Gem (FN) – 3.200$

5. Stattrack™ Huntsman Knife Night (FN) – 4.500$

4. Stattrack™ Bagnet M9 Night (FN) – 4.500$/bezcenna

3.(Souvenir) AWP Dragon Lore (FN) – 5.000$

2. Stattrack™ AK-47 FireSerpent (FN) – 16.000$

1. Stattrack™ Bagnet M9 Crimson Web (FN) – 23.850$

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Z61qtZ-TvSg

System Rang

System Rang w CS:GO:

 

 

System rankingowy ELO jest metodą obliczania relatywnych umiejętności graczy w meczach gracz-kontra-gracz w grach typu szachy.

Różnica w rankingach pomiędzy dwoma graczami służy do przewidzenia wyniku meczu. Dwóch graczy z tymi samymi rangami, którzy grają przeciwko sobie, powinni zdobyć identyczną ilość punktów. Wynik oczekiwany gracza, którego ranking jest o 100 punktów większy od jego przeciwnika wynosi 64%, jeżeli różnica wynosi 200 punktów, wtedy przewidywany wynik dla silniejszego gracza to 76%.

Ranking ELO każdego gracza jest reprezentowana przez liczbę, która może wzrastać lub maleć w oparciu o wyniki meczy rankingowych pomiędzy graczami. Po każdym meczu zwycięzca otrzymuje punkty kosztem przegranego. Różnica między rankingiem zwycięzcy i przegranego określa pulę punktów zdobytych lub utraconych po meczu. W serii meczy pomiędzy graczami z odpowiednio wysokim i niskim rankingiem, oczekuje się że wysokopoziomowy gracz zdobędzie więcej zwycięstw. Jeżeli gracz z wysokim rankingiem wygra mecz, tylko to zdobędzie tylko kilka punktów od niskopoziomowego gracza. Jednakże, jeśli gracz z mniejszą rangą wygra, to zyska ich wiele od gracza z wysokim poziomem. Gracz z mniejszą ilością punktów także ich kilka dostanie od gracza z wyższą rangą w przypadku remisu. Oznacza to, że system jest "sprawiedliwy". Gracz, który posiada dość niski ranking powinien w dłuższym okresie czasu stawać się coraz lepszym, zanim system rankingowy to odnotuje, a zatem powinien zdobyć punkty do czasu, aż system odzwierciedli jego prawdziwe umiejętności.
z czasem staje się coraz lepszy zanim system rankingowy będzie w stanie to przewidzieć, aż w końcu zdobędzie punkty do czasu, aż w końcu ranking odzwierciedli jego prawdziwe umiejętności.

Źródło: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=314758151

Mapy

Podstawowe mapy w CS:GO:

- dust2

- dust

- office

- vertigo

- inferno

- cobblestone

- overpass

- cache

- mirage

- train

Źródło: counter-strike.net

Bronie dla Strony CT

Bronie dla strony TT:

 

Pistolety:

 

- USP-SP2000

 

- Dual Berettas

 

- P250

 

- Five-Seven CZ75-Auto

 

- Desert Eagle

 

Dodatki:

- Defuse Kit

SMG :

 

- P90

 

- UMP- 45

 

- PP-Bizon

 

- MP9

 

- MP7

 

Rifles:

 

- Famas

 

- M4A4M4A1-S

 

- AUG

 

- SSG 08

 

- AWP

 

- SCAR-20

 

Shotguns:

 

- Nova

 

- MAG-7

 

- XM1014

 

Machine Guns:

 

- Negev

 

- M249

 zdjęcia: http://counterstrike.wikia.com/